Celodenní příjem - 11.5.2015

11. května 2015 v 15:37 | Týnka |  Celodenní příjem
Pěkný odpoledne přeji!

Tak jsem přijela ze školy domů, jsem po svačině a přemýšlím jakou aktivitou se dnes budu zabývat. Měla jsem jít s kamarádkou na brusle, ale ta nakonec odpadla s migrénou. Přemlouvám se do běhu, ale nechce se mi sama, beru to jak za trest. Docela smekám před těmi, kteří se zvednou (dokopou) a jdou běhat, mě to přijde skoro nemožné Smějící se. Asi dnes zůstanu při starým, posilování doma. Často slýchávám, že většině lidí dělá problém spíše strava než pohyb, já to mám přesně naopak. Sice nakonec jdu něco dělat, ale tu energii co musím vkládat do toho přemlouvání :D.

Začínám se rozhhlížet po nějké aktivitě, co by mě bavila, pohyb v nějaké zábavné verzi. Napadá mě se přihlásit na nějakou tu zumbu, cvičení v bazéně a tak dále. Prostě nějaká aktivita, která je skupinová a já se nebudu muset tak přemlouvat. Pořád se snažím ten pohyb dostat v dobobě zábavy. Člověk se přeci nemá do ničeho nutit, má dělat to, co ho baví, jinak dlouho nevydrží.



S N Í D A N Ě : Ovesná kaše z nízkotučného mléka s jablkem a skořicí
- Mě ta ovesná kaše jentak nepřejde, miluju ji. Těch všech kombinací, dá se vytvořit na milion způsobů Líbající

S V A Č I N A : Knackebrot s máslem, olomouckým tvarůžkem, jarní cibulkou, cherry rajčátkama, paprikou, ledovým salátem a ředkvičkama

O B Ě D : Hrachová kaše s buličím okem (2x)

S V A Č I N A : Zeleninový salát (ledový salát, rajče, ředkvička, jarní cibulka) s olomouckým tvarůžkem


V E Č E Ř E : Zeleninové rizoto (hrášek, kukuřice, mrkev) s kuřecím masem, light sýrem a kečupem

2. V E Č E Ř E : Čokoládová proteinový nápoj (s vodou)

P I T Í : 3 l neperlivé vody, protein s 0,5 l neperlvé vody

P O H Y B : Výpady se závařím (2x 2kg) - 3 série po 15 (45)
Sedy lehy - 2 série po 25 (50)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Bella.M Bella.M | Web | 11. května 2015 v 16:18 | Reagovat

no tak to jsi dobrá. Já s tou stravou, to je hrůza :D někdy bych snědla snad i mámu v čokoládě, když to takto povím :D jako prostě strašné chutě mám. Taky je pro mě lepší posilování než chodit běhat, ale nic jiného mi nezbývá :D oh. Jídlo máš tedy zatím opravdu krásné♥

2 Jess Jess | Web | 11. května 2015 v 17:00 | Reagovat

Já přesně mám potíž spíš s jídlem než s pohybem, miluju běh. <3 Na aerobik a na zumbu jsem taky chodívala, ale jak chodím do práce, nestíhám to na ty hodiny, takže běh je pro mě jasná volba. :-) Ale když tě nebaví, bude pro tebe lepší něco v kolektivu, a ještě líp když budeš s někým dohodnutá, abyste chodili spolu, to se pak na to ještě spíš nevykašleš. :-)

3 stihlejsi stihlejsi | Web | 11. května 2015 v 21:02 | Reagovat

Já taky dlouho hledala aktivitu. Určitě by mě bavilo to posilování alá tanec na tyči :D Ale nejsem ochotná cpát do toho peníze. Takže buď chodím po městě a koukám po obchodech a nebo cvičím doma podle videí nebo na elipticalu :)

4 marry marry | Web | 11. května 2015 v 21:12 | Reagovat

Pěkný jidelnicek.Zavidim, že ti jídlo nedělá problémy.Já tři hodiny cvičil, ale pořád zeru:D

5 Em Em | Web | 11. května 2015 v 21:25 | Reagovat

Taky bych chtěla nějakou zábavnou aktivitu, asi nějaký tanec, to by mě bavilo!
Příjem krásný :)

6 Hanka Hanka | Web | 12. května 2015 v 0:32 | Reagovat

Jídlo je 70% (někdo říká dokonce 80%) a  pohyb ten zbytek. Ale je to třeba dokupy no. Jinak s tím během, já vždycky pustím oblíbený set hudby nebo album a jedu, kochám se a když vidím nějakou obézu úplně do mě vnikne vlna energie :D Ono ten běh je hlavně třeba začít pomalu, protože co si budeme povídat, na hubnutí je nejlepší a  právě proto že nikoho nepotřebuješ a stačí ti k němu v zásadě kvalitní běžecké tenisky a podprsenka je i ideální kamkoliv. Ale je třeba si k tomu vybudovat vztah :-D Já běh kdysi vyloženě nesníšela :D

7 Maruška H. Maruška H. | E-mail | Web | 12. května 2015 v 15:57 | Reagovat

Ovesné kaše taky miluju! :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama